اخبار اندیشه

این وبلاگ در خصوص شهر جدید اندیشه ، خرید و فروش ملک در این شهرستان میباشد

اخبار اندیشه

این وبلاگ در خصوص شهر جدید اندیشه ، خرید و فروش ملک در این شهرستان میباشد

آشنایی با مناطق اندیشه و خرید ملک در این شهرستان

 

با سلام خدمت کاربران اعضای محترم وبلاگ ، در این پست میخواهیم اطلاعاتی را در خصوص شهر جدید اندیشه  برای علاقه مندان به زندگی در این شهر  به اشتراک بگذاریم . اندیشه از مناطق با اصالت شهر تهران است و با پیشرفت چشم گیری که داشته به بهترین منطقه حومه تهران برای زندگی تبدیل شده است . اندیشه از شهرهای مدرن با اصول ساختمانی جدید با آب و هوای اغلب خوبش در نزدیکی شهریار فرصت زندگی بهتر در نزدیکی تهران را به شما میدهد .


برای خرید آپارتمان در اندیشه میتوانید قیمت آپارتمان در شهرک اندیشه را توسط مشاور املاک در فاز ۱ اندیشه جویا شوید .  قیمت مسکن تو اندیشه  در فازها و بخش هایه مختلف اندیشه متفاوت میباشد و بسته به موقعیت ملک ، قیمت خانه در اندیشه هم متفاوت است 

 

 

 هر کدام از ۶ فاز اندیشه خصوصیات و قابلیت هایه خاصی برای زندگی کردن دارد . فاز یک اندیشه زیره نظر شهرداری شهریار بوده و قدیمی ترین فاز اندیشه میباشد و خانه هایش اغلب به صورت سنتی ساخته شده اما شهرک هایه جدیدی هم در این فاز شاخته شده که خاه هایه نوسازی دارد. فاز دو اندیشه محیطه آرامی دارد اگر بودجه خرید خانه هایه لوکس با امکاناتی فوق العاده مانند سونا استخر و جکوزی مدرن را دارید فاز دو خانه هایه بسیار دیدنیو مدرنی دارد .

 

 

فاز ۳ از معروفترین منطقه های اندیشه میباشد اغلب مردم ، اندیشه را با این فاز میشناسند . فاز ۳ رشد بیشتر خودش را کرده است به همین خاطر قیمت هایه ثابت تری دارد به علاوه آن که در مرکز شهر بوده و راحتی بیشتری هم از نظر دسترسی به تهران و استفاده از دیگر امکانات فاز هایه اندیشه دارد . در واقع زمان کمتری را برای همه این موارد باید صرف کنید و دسترسیتان بسیار راحت تر خواهد شد . خانه هایه فاز ۳ هم ویلایی و هم آپارتمانی میباشد .


 

 

 


فاز ۴ و پنج اندیشه محیط آرام و کم سر وصدایی دارند این مناطق از نظر فرهنگی مکان هایه خوبی دارند مانند بازار ایرانی اسلامی که در فاز پنج هست همچینن مکان هایه تجاری و ورزشی بسیار خوبی در این فاز ها وجود دارد.

 

 

فاز ۶ اندیشه آخرین فاز شهر جدید اندیشه میاشد و از همه فاز ها خلوت تر بوده برای خرید مسکن در اندیشه نیازمند آن هستید تا در یک مشاور املاک خوب به فایل ها خوبی دسترسی داشته باشید تا بهترین انتخاب را انجام دهید .


خیلی از مسکن هایه اندیشه دارای وام نیز میباشد که میتوانید از وام مسکن استفاده کنید . جدا از آن اگر برای سرمایه گذاری قصد خرید ملک دارید روی پول رهن ملک مورد نظرتان هم میتوانید حساب کید .


فاز یک شهر جدید اندیشه با اصول سنتی شهرسازی ساخته شده است . این فاز  قدیمی ترین فاز اندیشه میباشد . فاز 1 به عنوان ناحیه یک شهرداری شهریار شناخته میشود و زیره نظر شهرداری اندیشه هم بوده است .

فازیک فاصله نزدیکی تا شهرستان شهریار دارد . فاز یک دارایه چند شهرک نیز از جمله شهرک مریم و رفاه را در خودش جای داده است . ساختمان هایه فاز یک شهرک اندیشه هم به صورت آپارتمانی و هم ویلایی ساخته شده است .


سرمایه گذاری در اندیشه یک فرصت بسیار عالی است تا با قیمت مناسب و آینده ای ملکی بسیار خوب در اندیشه سرمایه گذاری کنید و ملک هایه بسیار زیبا با امکانات خیلی خوب را با هر بودجه ای که دارید در مناطق مختلف اندیشه خریداری کنید . برای آشنایی بیشتر اندیشه این مقاله خیلی مفیده .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد